Ni hao

Nu är jag stressad. Har ungefär 20sidor matematik kvar att göra plus att jag behöver repetera en jävla massa för jag kan inte skiten. Prov nästa vecka, ihk ihk :( Men jag ska klara det. Har aldrig fått underkänt på ett prov i hela mitt liv och tänker verkligen inte få det på ett sånthär viktigt.

Jag har nästan lite planer för en gång skull. Jag är inte van vid att ha saker inplanerade så det känns mycket med att ha fyra saker inplanerade:
*5 Juni - prov
*7 Juni 14.00 - SUF möte
*7 Juni - EU-val
*24 Juli - Danmark, guild möte (förutsatt att vi får kattvakt)

Är egentligen Ung Vänster möte idag med, men jag skippar det. Känns inte som det är för mig riktigt, inte min åldersgrupp och även om de har vettiga åsikter så är jag klart mer syndikalistisk i mitt tänkande och agerande. Så jag håller tummarna för att SUF är bra, annars får jag fortsätta vara organisationslös. Det gör mig egentligen inget, jag vet vart jag står och behöver ingen grupp som berättar det för mig, men det är ju det här med att träffa folk som känns ganska viktigt pg.a. att jag sitter här hemma och ugglar 99% av min tid.

Fundulerar på vilka Warhammer jag ska välja. Vi ska beställa ikväll så jag måste bestämma mig. Ville vara dvärgar men det var så många som var det redan. Står nog mellan Bretonnia och Chaos nu. Eller nej jag vet inte. HYF!


Bretonnia                             Warriors of Chaos                     



Vi var lite oroliga över ekonomin, men igår fick Jonas 11k semesterersättning från Ikea! Så jag sitter här hemma och leker lyxhustru medan han håvar in pengarna.

Nu måste jag plugga :(
Pöss!

Update


Dagens bra: Bestämt mig för att spela Orcs and Goblins i Warhammer! Yey nörderier!

Dagens anus: Jonas jobbar nuförtiden från 11-20, och eftersom jag inte är uppe innan 11 så träffar jag honom väldigt lite. SAKNA! Jag älskar älskar älskar honom så sjukt mycket <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0