Alltid rött, alltid rätt

Åherreeguuu vad duktig jag var som tölade mig iväg på vänstermötet! Kom dit och såg 2 personer, dom såg osäkra ut så jag gick fram och sa "Hej jag är ny här!" varpå dom svarade "Jaså? Vi som trodde du var så erfaren!" Haha!
Sen kom det 4 pers till, två som var en kvart sena. Jävla vänsterpack ;) Mötet var ganska segt och innehållslöst, fast en sak var kul, nästa Onsdag ska dom ut på stan och visa att Vänsterpartiet med är för fildelning (inte bara jävla Piratpartiet som f.ö. är hobbyliberaler i sina andra frågor). Då ska vi dela ut fil! Haha! Kul idé men vet inte riktigt om det kommer nå ut. Det roligaste var när en av killarna desperat sa "ja men då måste vi ha ekologisk fil!", ordföranden började skratta och sa att han kunde få både ekolgisk fil och sylt sen kan vi diska allt i Värnern för att slå ett extra slag för miljön :P
Som sagt var mötet ganska så innehållslöst, men sen efteråt satt vi och tjötade i 1½ timme ungefär, och det var riktigt trevligt. Så jag drar mig nog dit nästa vecka igen. Kanske ska vara med och fildela med!
Ordföranden var en 17-årig tjej som lär ut feministiskt självförsvar, jag kände mig gammal, alla andra där gick fortfarande i skolan. Gammel tant jag.
Var så skönt att bara träffa lite folk, och inte bara hänga på Jonas umgängeskrets för en gång skull (inte för att det är något fel på det, dom är ju underbara <3).



Dagens bra:
  Nachoschips. Mmmmmm...

Dagens anus: Jag vaknade sjukt sent idag igen. Måste sluta sova bort dagarna.



Pöss!

Kommentarer
Postat av: Rävfan

Du hatar mig och våra vänner! :O

2009-05-19 @ 23:03:49
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: apan

haha! bra där palle! nytt folk är alltid bra.

2009-05-20 @ 19:05:01
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0