Lawl

Idag gick jag upp tidigt! (För att vara jag) Hade sovit ungefär 2 timmar och klockan var 10.20 när Jonas frågade om jag skulle med och äta frukost med Peter. Jag stönade "neehehheeeej, sooova". Fast sen ångrade jag mig, kletade pålite smink och vi far iväg. Hos bageriet vid Peter inhanlades snuskigt billigt bröd och bullar. NOM NOM NOM!
Jag var dock så jävla trött så jag gick mest runt som en zombie och ville hitta något mjukt att sova på. Men jag lyckades hålla mig vaken, däckade i 2timmar i soffan när jag kom hem istället. Ahhh.
Sen åt vi nachos och såg på de sista avsnitten ur Touching Evil (UK polisserie). Sen skuttades det som små kaniner i sänghalmen! Jajamän, varit en bra dag med andra ord.

Här om dagen fick jag förresten för mig att jag skulle göra röda och svarta slingor i luggen. Det gick åt helvete så det blev att färga hela luggen röd. Jefflar vad tuff jag är nu.


Färgen stämemr inte riktigt, lite mer vinröd egentligen. Eller vänta, granitröd heter det nog o.o

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Blev riktigt snyggt tycker jag :) Du passar himla bra i det :D

2009-05-18 @ 01:14:56
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0