Knark

Sitter här och borde plugga, men det är så jävla svårt det kapitlet jag håller på med nu. Jag kommer ingen vart, känns fruktansvärt motigt att försöka sätta sig med det då.

Åh jag är så sugen på choklad! Tror jag är lite beroende. Jag brukar tröstäta choklad när jag tycker synd om mig själv, vilket är ungefär 24/7 haha. Men nu sa jag till mig själv att jag måste sluta annars så kommer jag bli en finnig tjockisboll och tycka ännu mer synd om mig själv. Tillslut kommer jag sitta där i sängen och inte kunna röra mig p.g.a all fetma och Jonas får leka feeder och sköta om mig. Lät inte så dum ändå...

Jag är trött på att må illa av att äta middag. Jag vet inte varför, men just middag blir jag ofta illamående av. Antingen är det medicinen eller så är det efterskalven av tonårens destruktivitet som gör sig påmind. Doktorn var inte till mycket hjälp, hon sa åt mig att köpa åksjukepiller... Ehrm? Dessutom sådana som man blir sjukt trött av, och ärligt talat så behöver inte jag blir ännu tröttare av mig för då skulle jag inte få något gjort på dagarna mer än tupplurar.

DET ÄR SÅ SYND OM MIG SOM MÅSTE PLUGGA!? Ska jag köpa choklad? Ska jag? huhuh?

Saknar
...Jonas
...Vicky
...Mamma
...Pappa
...syster
...lillebro.
...Maja
...Göteborg

Tillräckligt med anledningar för att köpa en chokladkaka?




Nom nom nom! Gief! Apelsinkrokant........ grrrllrlrr *dreggel*


Pöss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja men är choklad en av de saker som faktiskt får dig att må bra tycker jag du kan unna dig det. Ta en längre promand för att köpa det eller ställ villkor på dig själv.. typ du får en choklad när du.. torkat golvet eller någe sådant :) För att kompensera eller v ad man ska säga :)

2009-05-27 @ 19:23:20
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Palle

Bra tänkt, lär jag ju få mycket gjort iaf ;)

2009-05-27 @ 20:31:08
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0