I got a star!

Här om dagen fick jag för mig att jag behöver träffa folk, lite likasinnade, som det är nu träffar jag ju bara Jonas umgängeskrets. Så då fick jag den brilljanta idén att gå med i Ung Vänster. Då gott folk ska ni se vad man fick för spexiga saker! Man fick en liten bok som är medlemsbevis och ett klistermärke i form av en liten röd stjärna som man ska klistra in i boken. Man får en stjärna för varje år man är medlem samt att man kan få en till om man skänker pengar. OH MY GOD! Vad spexigt! Känns som jag är tillbaka i skolan, ska bara köpa en glitterpenna och skriva med också. Åh så fint.



 

Nu känner jag lite "I joined Ung Vänster and all I got was this stupid book". Hoppas på lite möten och shit.



Jag ska på intervju till Kjell & Company på Tisdag. IHK jag är så nervös, hatar verkligen att gå på intervjuer och prata om mig själv som om jag vore någon jävla ängel. Dessutom måste jag läsa på massa, man fick en länk till kjellfakta, massa ellära och information om datorer/elektroniska prylar. Sen kommer det vara ett kunskapsprov. Huga, bara att börja plugga antar jag.



Dagens bra: Tre Kronor spelar bronsmatch mot USA. Heja heja! :D

Dagens anus: Är du kille och har haft sex med samma kön får du inte lämna blod. Är du tjej och har haft sex med en tjej får du dock göra det. Ska fördomar styra vem som får lämna blod och inte!? Nu för tiden är det knappast så att HIV är vanligare hos bögar än andra. Hur kan man neka någon att hjälpa bara för deras sexuella läggning? Jag blir så jävla förbannad.



Suddiga & osmickrande bilder från Valborg finns på min bilddagbok nu btw.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0