Omigod!

Jag är så dålig på att uppdatera. Men det är så töligt när man inte har något intressant att skriva om.

Men jag får försöka!

I Fredags ringde Ida till Jonas kl ca.17 och sa ungefär "jag är festsugen, kom över ikväll?". Sagt och gjort, vi åkte dit, tjötade om allt möjligt, jag söp mig redlös (nej inte riktigt, men ganska dragen blev man). Kul var det i vilket fall!
Sen på Lördagen vaknade jag upp och kände mig inte vidare bakfull, till en början. Det blev IKEA och sen när vi kom hem slog bakfyllan till. Som tur var blev man bjuden på mat av Jonas ängel till mor, så laga egen slapp jag iallafall. Sen såg vi på "Baader Meinhof" som skulel kunna vara en så intressant film, men dom hade misslyckats totalt tyckte vi alla. Vi såg en timme, sen stängde vi av och gick hem istället.

På Söndagen blev jag förkyld, igen! Hade äntligen hämtat mig efter förra förkylningen. Men jaja, på Måndagen var vi iväg och tränade i vilket fall. Var massa jobbigt när halsen värkte och man kände sig lika vältränad som en gravt överviktig hamster i ett alldeles för litet hjul.

Idag var jag hos tandläkaren. Trodde jag skulle få en dödsdom, så dåligt som jag sköter mina tänder. Men tvärtom! Allt var tipptopp, thank god för starka tänder. Tandhygienisten var supertrevlig och pikade inte ens mig för att ha labret (som skaver mot tandköttet, tandläkare brukar inte vara så jätteförtjusta i dom). Tandhygienisten hette Mimmi och log hela tiden. Hon skulle nog bli ett väldigt bra husdjur.

Blev lite förbannad idag med - skulle hämta ut ny medicin på apoteket. Gick dit och var beredd på att betala en 900:- som förra gången jag hämtade ut. Då säger apotekaren "Vi har en medicin som är exakt samma sak fast till lite lägre pris, vill du ha den istället?", jag tackade och tog emot. Sen höll jag på att få en chock; "det blir 58 kronor". Vafan varför betalade jag 900:- förra gången!? IHK! Grrr... Fast det är klart, domma kanske inte är så vackert rosa som dom förra var (varför in i helvete gör man medicin babyrosa? Ska det vara aptitligare då eller?)

Nej det får räcka.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0