Rubrik är svårt

Ingen bra dag idag alls. Jag måste städa men har noll energi.

Har Jonasabstinens, haft en underbar helg med honom och saknar honom jättemycket nu när han jobbar.

krälek <3

Har legat alldeles för länge i sängen och spelat Mega Man 1 & 9. Nian är ju sjukt svårt, dretspel ;) Men det är kul ändå, så härlig musik och grafik. Har blivit lite tv-spelssmittad nu när jag varit på KamiCon, vill ha alla konsoller och alla spel. Minst.

Nej nu måste jag storstäda kaoset till lägenhet.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Klackan

Du får säga till nästa gång så hjälper jag till med städningen! :D

2009-06-30 @ 01:14:48
Postat av: Palle

Haha det behövs nog städas snart igen så ;) Har 2 katter och 1 räv som stökar ner massa O.o

2009-06-30 @ 13:50:14
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0