Helgen

Har haft en underbar helg tack vare Jonas och co ;) I Fredags tog vi det bara lungt, såg på "Blades of Glory", vädligt rolig film, och bara myste. Sen på Lördagen så drog vi med oss Fribe och begav vi oss till Ookami's (en spelförening) tillhåll, nämligen Sverok's kansli. Där spelades det Munchkin och pratades lite allmänt, det var myckdet trevligt. Fast jag vann inte >:
Efter det åkte vi till Per och Eve. Där pratades det, skrattades, hånade dåliga tv-filmer m.m. Hade väldigt trevligt och poff så hade 7 timmar försvunnit.
På Söndagen blev det picknick på Gruvlyckan i solen. Där var jag och Jonas såklart, Fribe, Anna, Peter B, Per, Eve och deras vovvar. Var mycket mysigt och gott med färsk baguette. Resten av Söndagen var dock seg, jag satt mest och satt. Löste lite korsord och åt massa onyttigheter.

Nu ska det röjas upp lite och diskas. Huga!



Dagens bra: Mina nördglasögon kom med posten!


Dagens anus: Jag är så uttråkad.



Pöss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ey dom var ju riktigt snygga och ja du passar himla bra i dem :D

2009-06-15 @ 16:56:25
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Palle

Man tacker :D

2009-06-15 @ 17:14:58
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0