Gosmos

Idag var jag och Jonas som sagt till den stora staden karlstad och shoppade. Men allt var inte en dans på rosor, det första vi fick göra innan vi skulle åka var att skrapa av frost från bilrutorna i en evighet. Jävlar vad det satt! Dessutom hade det blivit frost på insidan (!) av glaset med.
Tillslut bar det av i alla fall och väl inne i stan så lallade vi runt i lite skobutiker åt mig, H&M åt mig... andra klädaffärer åt mig. Jag kände mig självisk, men Jonas sa att han hade trevligt så jag får tro honom. Jag tyckte det var supermysigt i alla fall. Vi var även inne på Carlings och kikade på lite kläder åt honom.
Jag köpte en vinterjacka & vinterskor precis som planerat. Julpengarna sa swoooosch så var dom borta. Jonas köpte en jättefin skjorta som han har på sig nu. Galet snygg är han :D
Också modevisning:


Jackan



Skorna a la piratstil

Nu känner jag mig som en äkta bloggare, visar upp mode och allt. Usch. Får inte bli en vana.

Efter bravaderna i stan så for vi till Willys på Våxnäs och tjackade mat. Där blev jag skräckslagen när någon helt plötsligt petade mig på axeln och gav mig en kram. Det visade sig vara Anna, och då blev jag genast mindre rädd. Hon var där med sin karl och med Peter B. Det var trevligt att se dom men det blev ett hastigt möte då vi hade en shoppinglista att följa slaviskt och dom sprang vidare.
Sen gick jag och Jonas över till Mattex och hälsade på Jonas stora idol och förebild Glenne. Vi pratade om WoW och ehrm.. ja mest WoW faktiskt. Efter att vi hängt där och besvärat stackaren lite ursäktade han sig och återgick till arbetet. Jag tror han är lite trött på att vi dyker upp där och stör han så fort vi är och handlar på Willys haha.

Sen åkte vi hem och åt mysmiddag med tända ljus och allt. Vi satt och höll varandras händer över bordet och tittade varandra djupt in i ögonen och sa "nejdu om man ska gå och WoWa kanske?". Romantiken blommar! ^^
Så vi åt upp den supergoda maten och sen satte vi oss vid datorerna för att fortsätta en helt underbar dag!

Häpp häpp, som min kära fästman skulle säga.
//p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0