Fnatt

Kanske är på tiden att jag skriver lite här. Har verkligen inte haft någon lust att skriva för jag har känt mig sjuk och förkyld och deppig. Dessutom händer inte så mycket så man vet inte riktigt vad man ska skriva om.

Det är lite motigt just nu, jag måste skaffa praktikplats säger arbetsförmedlingen. Jag vill gärna ha något att göra men jag tycker det är så sjukt jäkla jobbigt att tränga sig på som praktikant på företag. Känns som man bara är ivägen. Men jag ska ska ska fixa det, någon dag.

Idag ska jag och Jonas in till stan. Vi ska kolla på vinterjacka och vinterskor till mig, lagom till att vintern börjar ta slut. Och Jonas ska kolla på skor och kanske lite kläder. Han har kommit fram till att han tycker det är ganska roligt att kolla på kläder, iaf när jag är med. Det är bra för då kan jag ha piskan i handen och styra vad han ska köpa ;D Skämt åsido, han har bra smak (han är ju ihop med mig).
Sen ska vi storhandla med, och när vi kommer hem blir det mina ungsbakade klyftpotatisar & morötter, en fin köttbit & bearneisås. Och som grädden på moset (blä jag vill inte ha grädde på mitt mos) så blir det chokladpudding & grädde (den vill jag ha grädde på) till efterrätt.
Så heldag planerad!

Thank heavens for Blutsaft! Det är kosttilskott för er som inte vet, med järn & vitaminer. Första dagen jag hade mens denna månaden kunde jag knappt gå nämligen, ögonlocken trillade ner hela tiden och jag var yrare än en breakdansande hamster. Järnbrist de luxe, men nu har jag druckit Blutsaft och känner mig nästan pigg. Eller ja, piggare.

-

Ringde min kära mor här om dagen, tänkte att det var längesen jag hörde av mig. Hon har inte heller hört av sig visserligen, men eftersom det var jag som flyttade ifrån henne har jag väl ett litet ansvar att höra av mig. Trodde hon skulle bli glad, men hon lät inte ett dugg lycklig över att höra min röst. Sen klagade hon bara på mig som vanligt. Man gör visst allt fel. Vet att hon är besviken på mig, det har hon sagt, hon har också sagt att hon tycker det är tråkigt att hon inte har "normala barn utan massa problem".
Men hon menar nog väl egentligen. Gör bara ont att höra,

-

Nu kom Jonas ut från duschen, blir att attackpussa honom. GOD I love that man!

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att komma ut lite :)



Men.. nej verkligen inte roligt att höra.. speciellt int från sin mor. :/ Förstår verkligen att det gör ont att höra..



Så söta ni är :D

2009-01-15 @ 23:10:40
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0