Chooooklad!

Jag vill fixa med min dator nu nu NU! Väntar på delar, åh om man ändå hade tålamod.

Uscha jag mår inget bra idag, det är den tiden på månaden. Har antagligen alldeles för lågt järnvärde och mår illa, huvudvärk, är trött, fryser. BLAHHH! Om det finns en gud så hatar han verkligen kvinnor.

Katterna är ute på balkongen nu, dom bliev så jobbiga ("mjaooouuuuMJAUUUdet är så synd om migMJAUUU"). Blir lite småorolig att dom ska hoppa ner, inte för att jag är rädd för att dom ska springa iväg, utam för att jag måste gå ut då. Och det är jag alldeles för lat för.

Choklad <3
Jag köpte chokladkakor från ikea, 3.50:- för 100g! Och dom är riktigt goda, inte som Marabou, men dom duger gott och väl. Fast dom har höjt priset på korv+dricka på IKEA, Fy.

IHK jag hoppas verkligen jag kommer in på distanskursen jag sökt- det är programmering med java. Skulle vara  skitkul verkligen, och man måste ju börja någonstans eftersom det inte finns några spelprogrammering eller CAD-kurser i Karlstad tyvärr.

Jag har en dröm om att jag inom 5 år kommer:
*ha körkort
*vara färdigutbildad i spelprogrammering eller CAD
*ha fast jobb
*inte gå runt och oroa mig för ekonomin jämt
*fortfarande bo med min älskling och våra katter
*ha slutat med medicinerna och må bra ändå

Dags för Choklad. Pöss!

Kommentarer
Postat av: Kaka

hejhej funderar på att slänga ihop halloween fest typ den 1 nov, vill vi komma då? Kollar runt lite först innan jag bestämmer (kanske ska fråga erik också :P) för å se om folk är partysugna!

2008-10-15 @ 17:01:35
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Palle

Klart vi vill! Om ingen ska ha party så drar vi till Nöjes, men det är alltid roligast med fest ju :)

2008-10-15 @ 17:51:50
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0