Celebert besök

Idag fick vi främmat, det var min kära far, syster & lillebror som kom och hälsade på i lilla Skoghall. Min syster klagade massa och sa att vi bodde i värsta hålan och att det luktade våt kartong. Min lillebror tyckte det var värre än så, han höll för näsan och gnällde om att det inte fanns något gott att äta.
Sen när Jonas kom hem så åkte vi in till Freden och blev bjudna på mat av pappsen, tackar! Lillebror blev då mycket nöjdare och jag åt jättemycket.

Har varit duktig nu i veckan. Först fixade jag datorn, sen storbakade jag på Fredagen. Det blev massa bröd, lite muffins samt pannkakor. Och igår storstädade jag hela lägenheten så det skulle se någorlunda fräscht ut idag.

---

Säljer lite skit på tradera, bjud vettja!:
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=338875

---

Förut idag hade jag balkongen öppen, så märkte jag att dörren slagit igen. Sedan hörde jag ett jamande som lät som Cho. Jag började leta men hittade inte katten inne så jag tittade ut. Och där sitter hon, på grannens balkong och jamar ikapp med Leya som sitter på vår balkong. Och det enda jag kan tänka är "Hur fan kom katten dit!?" , för det är långt till grannens balkong, ett flertal meter och helt omöjligt att hoppa. Så hon måste ha hoppat ner på gräset och sen ninjat sig upp på balkongen på något vänster.
Jag gick dit i alla fall, Cho jamade som en galning för att jag skulle hämta henne, men det kunde jag ju inte, jag är ingen ninja som hon. Tillslut kom grannen ut och lyfte henne över balkongen så jag kunde ta emot henne. Haha ja jävlar.



Ujujuj humor ;)

Nu ska jag sova bannemej.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kaka

den där lackklänningen var läcker, inte min stil, men skitsnygg. varför har du aldrig använt den? :D

2008-10-20 @ 10:59:07
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Palle

Jag vet inte riktigt, lite stor över brösten och inte riktigt min stil heller. Långklänningar är inte min grej. Och nu är den för emo för mig hehe :)

2008-10-20 @ 12:49:40
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Räv

För emo, yeah right ;)

2008-10-20 @ 15:33:21
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0