Sex saker om mig som du inte visste

Utmanad av Evelina

1.  Mina fötter är konstiga, på ena foten är tre av mina tår är lika långa medan två är betydligt kortare.
2.  Jag är höjdrädd, är jag högt upp blir jag yr och är därmed livrädd för att trilla ner.
3.  Jag var första gången intresserad av någon av samma kön när jag gick i mellanstadiet., men tyckte homosexualitet var äckligt så jag förnekade det.
4.  Jag var seriöst troende på wicca ett tag, kristaller, andar och hela köret
5.  Ibland är jag så sjukligt blyg så att träffa folk är så stressande och påfrestande att jag börjar böla.
6.  Jonas slår mig. Nej det gör han inte, men han skriver elaka kommentarer, och ord är starkare än slag eller hur!?!?

tjipp tjipp!

Kommentarer
Postat av: Räv

1-5 är inte 6 saker ;)

2008-11-27 @ 17:15:14
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0