Halloween

Gårdagens festande började med att jag och Jonas fick skjuss in till Gruvlyckan där vi mötte upp Peter, Patrik & Fribe. Vi började lungt med att käka pizza och se på "Asterix- bautasmällen" <--- underbar film som jag blev sjukt nostalgisk av. Vi kom dock fram till att Miraculix's röst måste vara gjord av en porrskådis "ahh uhhhm åhh" stönade han hela tiden. Wierd.
Sen var det dags att sätta igång med party party, det blev rockbands och jag drack en himla äcklig cider.
Vi babblade på lite allmänt och vid 20-tiden tog vi bussen mot kronoparken för att festa hos Ida & Erik.

Kvällen var lyckad, jättetrevligt sällskap och trevligt värdpar. Men jag var inte på topp, blev väldigt deprimerad under festen och kände mig väldigt ful (av någon konstig anledning för jag brukar jämt känna mig som miss universe när jag är full). Hur som helst så drack jag mer och försökte vara social änå. Dock ledde det till att jag pratade om saker som jag absolut inte vill prata med andra om. Usch och fy.
Är det bara jag som blir hödljudd, klängig och korkad när jag dricker?
Men som sagt, absolut inget fel på folket eller festen. Tackar för att man fick komma.
Btw jag var geisha, men bältet gick i sönder så det blev att  lappa ihop allt med massor av säkerhetsnålar :S

Jag älskar dig babe, tycker det var synd att du skulle bli så dålig igår. Du är mitt allt och jag kommer alltid finnas där för dig.

Jävla baksmälla. Pöss

Kommentarer
Postat av: Kaka

Om du menar det du och jag pratade om så håller jag tyst om det, inget att oroa sig över. Ber om ursäkt om jag var jättetölig där i köket. Satt och trodde jag konverserade smart, men har fått höra av Erik att jag visst var råpackad och sluddrade och sa samma saker hela tiden. Hrm.

2008-11-03 @ 11:58:19
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Palle

Alltså det är ingen fara, inte att jag är rädd att du ska skvallra eller något hehe :P Brukar bara inte babbla om sånt privat så det är klart man får lite ångest.

Äh Erik överdriver, jag var minst lika tölig ;)

2008-11-03 @ 15:27:10
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: apan

Äh, dom flesta brukar ju töla rätt gött när dom är fulla. Jag brukar alltid få brutal-ångest dagen efter för jag tänker att jag "sagt för mycket", men då brukar jag alltid tänka att folk oftast tänker så om sigsjälva, inte om andra.

och du förresten, du var vrålsnygg på halloween! Som alltid!

2008-11-04 @ 19:28:03
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Palle

Haha ja det är nog så, tänk avd tråkigt om folk inte tjötade om allt & inget när dom var fulla. Vad skulle idén vara med att dricka då liksom?

Naaw tack vad snäll du är då. Blev själv lite avis på ditt smink, var råballt ju ^^

2008-11-05 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0