Tillbaka i Karlstad

Nu är jag tillbaks igen efter att ha spenderat 5 dagar i det soliga Göteborg. Det var riktigt roligt, träffade hela tjocka släkten eftersom min kusin tog studenten. Farmor blev full och började leka med mitt hår, min lillebror har blivit en tuff hip-hop wannabe och jag drog osmakliga nazistskämt. Också fick vi tårta!
Annars har jag och min syster mest slappat, tittat på alla "The Office" dvd'er (amerikanska versionen), och shoppat litegrann. Min katt har pälsat ner alla mina kläder och inte låtit mig sova på natten. Hon kurrar nämligen så högt att man inte kan sova och dessutom står hon och petar en i ansiktet tills man ger henne uppmärksamhet. Riktigt tillgiven och bortskämd som in i helvete.

Idag åkte jag hem, det var varmare än en turkisk armhåla på tåget. Och jag kunde inte låta bli att lyssna på ett otroligt trist samtal som pågick mellan två män bredvid mig, det var ungefär såhär: "jaa, jag funderar att döpa ungen till Wilma, med W ellerhur ska det vara W? Det hör man ju- Wwwwilma säger man ju, inget jäkla enkel-V. Jag ska nog köpa hus. Visst är det jobbigt att klippa gräset? Tjejen vill inte ha större trädgård"o.s.v o.s.v you get the drill.

Sen när jag äntligen var framme så stod älsklingen där och väntade, vi åkte förbi hans mor och hämtade en flaska Mintu hon köpt åt oss <3 Och sen köpte jag sushi från ICA och när vi kom hem hade Jonas städat hela lägenheten! Jag blev superglad och nu njuter jag bara av att vara hemma hos min kärlekssockerboll igen.

Ooiiiiii oii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0