Kändishora

Oi oi!
Idag var jag iväg till arbetsförmedlingen för att säga att jag inte fått nåt jobb. Dom nickade och det var över på 5minuter, så eftersom det var tidigt och jag blivit shoppingsugen efter min runda till Gbg, så tänkte jag gå i lite affärer. När jag kom ut från Bergquist Skor så blev jag attackerad av en kvinna med mikrofon samt fick en videokamera uppkörd i ansiktet. Det var TV4 som ville ha mina åsikter om det faktum att mäns löner är högre än kvinnors i Sverige. Jag svarade väldigt klokt: "uuum ehhh öh... uuuum... jadu..hehe". Det var superläskigt och jag lät dummare än en blonderad pudel.
När det var över sprang jag iväg utan att vända mig om och nu hoppas jag bara att det inte kommer visas på tv. Huga!

Sen drog jag till banken för att få nytt batteri i internetdosan, bankkvinnan märkte dock att jag ahde lyckats vattenskada skiten, så jag fick en ny och mordernare. Så nu är jag high-tech.

Jonas skulle hämta mig på tågstationen så vi kunde åka hem tillsammans, men när jag satt och väntade blev jag attackerad igen. En gubbe med en systemkamera kom fram och frågade mig massa om Karlstad, han undrade vad som var så bra med kd. Jag sa att jag inte visste, då undrade han varför jag var här då? Jag svarade att det var p.g.a att min fästman bodde här. Gubben tyckte inte jag var till någon hjälp, för det kunde han ju inte skriva i reklambladet han skulle göra om Karlstad.
Vi enades om att Göteborg var bättre i vilket fall och sen rusade jag iväg som en skrämd ekorre.
Jag var kändishora idag.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0