Veckan som varit

Nu i veckan har jag tränat på gym Måndag, Onsdag & Torsdag. Känner mig jätteduktig och mina klena magmuskler värker. Har också köpt inlines för jag blev så sugen när Jonas köpte, skillnad är bara att han kan åka och det kan inte jag. Så jag har försökt träna lite på skolgården här på kvällen när ingen ser. Fast det gick sådär, jag skrapade upp armbågen :( Tyckte att jag minsann inte behövde några löjliga armbågs- & knäskydd, men jag får nog svälja min stolthet och skaffa det ändå.

Igår var vi hos Norrmannen och åt tacos tillsammans med han och Dala, samt såg på när dom spelade GuitarrHero3. Zomg vad dom kunde, jag skulle fått kramp i fingrarna ^^

Och idag blir vi bortbjudna på mat igen. Oh the sweet life, ingen disk! :D

Imorgon är det parteeey! Hoppas vi får hit lite folk iaf, annars så får vi väl försöka roa de som kommer. Jag kan alltid supa ner Jonas och få han att dansa dansmattan till Wii full, lär vara underhållande. Och om inte annat har vi två datorer och en tv samt sprit, så det borde ju lösa alla problem ;)

BAH gymmet är stängt idag och jag är rastlös. Vill ju få min bodybuilder-kropp, eller ja.. Lite bättre kondition och en liten skymt av armmuskler vore inte fel. Bara så jag kan öppna envisa syltburkar.

Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0