Partey

Festen blev helt okej ändå. Först var det lungt och mysigt med Petrarna, special E + P-nut. Vi drack och samtalade lite, men kändes inte riktigt som fest. Sen kom det mer folk, Erika och tre kompisar till henne. Det var riktigt kul, fast jag har ganska mycket ångest över att jag hånglade runt massa och flashade mina bröst ett antal gånger. De finns dessutom på kort.

Av någon anledning fick Erikas kompis Anna för sig att jag ville ha trekant med henne och hennes kille. Det verkar som hon trodde det iaf för hon kom fram till mig ett antal gånger och viskade saker som "Jag har pratat med min kille, men vet inte om han vill." "Kan inte du prata med honom?" Samtidigt som hon var väldigt närgången.
Jag förstår inte alls varför hon fått för sig att jag ville det, haha det var lite skämmigt faktiskt.

Sen strippade hon och hade lite torrjuckande med sin kille på vårt databord, och sen försökte ha sex i vårt sovrum. Men icke! Det är vårt sovrum, det är för mig ett privat rum där bara jag och Jonas ska göra sånt, ingen annan. Jag blev lite irriterad, men dom brukar vara shyssta människor så jag antar att det var alkoholen som tog över där.
Hur som helst så kastade vi ut folk, det blev lite mycket och jag hade grymt mycket huvudvärk och var för full för mitt eget bästa.

Så visst, det var kul (med vissa undantag), men jag känner inte för att ha fest igen.

Pöss!

(lite bilder finns på bilddagboken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0