Omplacering?

Idag var vi och tittade på en bostadsrätt på Skoghall som är riktigt fin. Visst det finns lite småmissar eftersom pesonen har renoverat om allt själv, men väldigt fin. Jag är lite förälskad i den.

- Minus
*Den ligger längre från stan
*Tvättstugan var ingen höjdare
*Den är mycket mindre än vår nuvarande
*Den är dyrare än de andra bostadsrätterna där
*Det blir längre till min praktik/framtida jobb samt till gymmet

+ Plus
*Den är 1400kr billigare i månaden
*Allt ingår - el, vatten, kabel-tv, parkering
*Alla vitvaror är nya (det finns diskmaskin!)
*Toaletten & duschen är helt nya och ej använda ens
*Helheten är riktigt snygg, helt underbart kök
*Det finns övernattningslägenhet man kan låna om någon ska hälsa på
*Områden är trevligt, nära till det mesta man behöver
*Trevligt läge på balkongen + gräsmatta alldeles under

Vi har lagt bud på lägenheten, dock ganska mycket under det priset han ville ha, så vi får se vad som händer. Spännande :)
Idag blev det också klart att jag ska börja utbildas på Burger King på Fredag, sen har jag praktik fram till den 27/7 och om allt går bra så får jag jobb där sen. Ska bli skönt att få något att göra och få träffa lite folk.
Jonas var också på intervju idag, något lagerarbeta (bemanningsföretag), håller tummarna för honom.

= Kram =

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vill förvarna er om att den där gräsmattan ( om det är där jag har för mig dvs ) är det myyyyyyycket ungar som leker och tjoar vid, var iaf när vi bodde därikring

2008-06-16 @ 13:54:06
URL: http://evesphoto.blogg.se/
Postat av: Palle

Ja, fast det är ju en mindre gräsmatta alldeles under oss där dom inte är, men lite längre bort ligger lekparken så där lär det vara en del.

Men det ska vi nog överleva :P

2008-06-16 @ 19:13:46
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0