Oi oi

Midsommar blev helt okej trots allt. Först praktiserade jag till 16.00, men det var bara 4 timmar så det gick undan. Kom hem till min älskling och gjorde mig fin.. eller ja finare iaf. Sen tog vi en taxi till Kronoparken och upplevde familjeidyllen hos Henrik och Angelika. Där var lite för mycket småbarn och bäbisprat förmin del, jag blev lite utmattad. Men visst, det var trevligt att träffa dom och äta Angelikas supergoda bakverk :)
Vid 21 åkte vi hem igen, och väl hemma blev vi lite heta på gröten, men påväg till sovrummet så ringde min mobil. Det var min kära syster som var aningen berusad och ville prata om lite allt möjligt. Det var trevligt att höra från henne. tydligen hade hon supit ner min 13-åriga lillebror med, tydligen var det hans idé att ringa mig. Jag tycker faktiskt att det var lite synd att jag inte var där med familjen och festade, dom hade midsommarstång och allt.
Nåväl, efter att pratat ganska länge med en väldigt glad syster så lade jag på för att hålla Jonas sällskap, dock så ringde mobilen efter 5sekunder igen. Det var min inte heller särskilt nyktra far, och samtalet löd ungefär såhär:

Han
-Pauline! Du måste komma hem!
Jag -Jaha...?
Han -Ja! Vi måste lära dig köra bil. Du måste ha körkort om du ska flytta till Skoghall!
Jag -Jo.. När hade du tänkt att jag skulle komma hem då? Jag praktiserar 40tim/vecka.
Han -På helgerna! Eller... nä... skit samma förresten. Glad midsommar!

Hm.. Jaha. Vi lade på iaf. Fick förresten reda på att min käre far hade vart med på Göteborgskravallerna och nästan blivit tagen av polisen! Galning :P

Sen fortsatte kvällen med lite hanky panky <3
Efter det gick vi och köpte hamburgare samt satte oss framför Simpson the movie och bara mös. Så jag är väldigt nöjd med gårdagen, främst för att jag har en sån underbar pojkvän. Jag älskar dig SUPERMYCKET!

Over and out.


-----

ps: Jonas hittade ett vitt hårstrå i sitt skägg idag så nu tycker han att han är jättegammal och vis.

ps2: bjuder på lite politiskt inkorrekt humor. yes :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0