Blubb

Idag har jag praktiserat 10-19, fy fan säger jag bara. Mina ben och fötter värker och jag är helt slut. Dessutom träffad ejag en tjej som fick mig att känna mig ännu mer utanför på Burger King idag. Jag såg henne och tänkte presentera mig, så jag gick fram och sa:
Jag -Hej!
Hon - (väldigt tveksam röst) Hej...
Jag presenterade mig - Pauline *le snällt*
Hon - okej.
Så gav hon mig en blick som sa ungefär "jag bryr mig inte, stick härifrån"
Alltså om någon presenterar sig så brukar det ju vara vanligt common sense att presentera sig tillbaka,. Men icke. Sen kollade hon elakt på mig hela tiden och "råkade" knuffa till mig en gång. Jävla oliv. (jag hatar oliver)

Verkar som om flytten inte är säker än. Men jag som var så inställd på det. Hoppas så att vi får lägenheten, skulle kännas helt jäkla überfantastiskt! Också hoppas jag på att hitta ett jobb så jag kan skippa praktiken på BK.

Grattis till min älskling som fått 7 veckors jobb på IKEA! :D Han är superglad över det och det gör mig glad :)
Jag är så jävla avundsjuk :P

Örk. puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0