Öh döööh va?

Nu fräter blonderingar och avfärgningar bort mina sista hjärnceller jag hade som brunett.
Nu håller jag på att färga av mitt hår, nu ska bannemej det oranga bort! Detta borde funka eftersom ångorna av avfärgningen får mig att bli yr, gråta och hosta. Dessutom tappade jag lite creme på min arm, och den fick en stor jävla vit fläck. För jag behöver ju bli ännu blekare?
NU BANNEMEJ!
Om jag så tappar halva håret ska det bli blondt iallafall. Får väl göra någon cool kort frisyr isåfall. Brukar vara så ivrig att jag gör 3 blonderingar på en dag = dööööd för håret. Men nu har jag varit duktig och väntat några dagar emellan. Har fått gå runt och se ut som Pippi Långstrump dock.

Fan nu råkade jag blondra andra armen med, måste springa och ta bort det. Häpp häpp!

Kommentarer
Postat av: Audrina

nice, lycka till!

2008-07-31 @ 13:02:25
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0