blahblah

Tråkigt inlägg, men måste skriva av mig lite.
Nu är allt riktigt riktigt jobbigt. Jag mår dåligt, slutade på praktiken för att jag inte klarade av att träffa folk. Sitter mest inne hela dagarna och sover eller spelar wow. Fast nu ska jag nog inte spela på ett tag, känner mig inte omtyckt av folket där och är dålig på spelet. Kanske inte låter som en stor grej, men att spela får mig att slippa tänka ett tag.
Men det värsta är nog nätterna. Jag är så ledsen så jag skulle helst vilja sova bort det, men samtidigt kan jag inte somna när jag mår såhär. Så nu sitter jag här kl. 03.20 och vet inte vad jag ska ta mig till. Hur är det meningen att man ska kunna leva såhär?
Arbetsförmedlingen säger att jag måste till psykiatrikern och se om jag blir sjukskriven eller ej. Men jag vill inte! Jag hatar att gå hos psykologer för dom förstår mig ändå inte.

Det är tur att du finns och får mig att vilja fortsätta.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0