Hi fwiends

Idag har vi bara suttit inne hela dagen, om man inte räknar med en kort promenad till affären. Slö mat blev det med, lunchkorv i tunnbröd. Fast det är gott, supergott faktiskt. Scans lunchkorv med felix grillsås & amerikansk hamburgerdressing. Kanske ingen mat som Anna Skipper skulle rekomendera, men så har vi inte råd med cashewsmör och himalayasalt heller.

Jag håller på att få öroninflammation tror jag, faaan vad ont det gör i ena örat. Buhu. Har hemska minnen från när jag gick i lågstadiet och fick världens öroninflamation, det var så illa att trumhinnan sprack. Fast jag var såpass ung att den kunde reparera sig igen. Usch och fy.

Haha vi har världens smidigaste katt. Leya trillade när hon redan låg ner! Hon typ trillade på rygg eller något, sprattlade med tassarna och såg förvirrad ut. Hon har förresten blivit förälskad i IKEA-pennor. Jag vet inte varför, men hon försöker hela tiden sno dom och springa ner med dom på golvet för att sedan försöka äta upp dom. Hon brukar dock ge upp efter ett tag, men lite senare gör hon samma sak igen. Galning.


Usch är inne i en såndär period då jag känner mig asful och det går ut över Jonas såklart. Jag blir lättretlig och börja gråta jättelätt.  Och jag vill inte visa mig avklädd för honom. Tycker mest synd om honom som får stå ut med mina humörsvägningar och klagovisor.


Det är snö ute för fan! Julkänslan är nästan lite här nu. Fast jag kan inte säga att jag ser fram emot jul, det r bara massa julbord- vilket inte är vidare gott, julmust - vilket är äckligt, glögg- vilket är sådär & såklart all julklappsstress. Jag längtar mest tills jag kommer hem från göteborg och ska klä granen med älsklingen och ha en mysig liten julafton hos hans mor.

Jag har kommit in på distanskurs i Java-programmering. Så i februari kommer jag äntligen ha något aningen vettigt att göra!

Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0