Nyttigheter

Jag är nästan lite stolt över mig själv. Jag och Jonas tränar 3ggr/vecka på gym, en timme varje gång. Och vi har börjat äta nyttigare, jag äter keso & banan om jag blir hungrig mellan måltiderna. Och vi äter bara grovt bröd samt att jag ska börja göra rätter från en GI-kokbok jag köpte på bokrean i Göteborg.
Köpte också boken "Låt den rätte komma in", som jag precis läst ut. Den rekommenderas starkt, mycket bra! :D

Såg Lyxfällan nyss med någon blås Stureplansbrud. Herregud, vissa folk får mig att tappa hoppet helt om mänskligheten.

Peterdags nu.

Note to self: fösöka börja blogga mer.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj det är verkligen inte dåligt av er :D Skitbra jobbat verkligen :)



2009-03-09 @ 12:15:13
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0