Koalabak

Oh my fucking God. Det är sant, jag har bakat. Tonvis med bröd (eller ja, nåt kilo i alla fall) och lite muffins. Jag var tvungen att ta en bild på detta ovanliga beteende.


Palle goes desperat hemmafru



Såg på filmen Labyrinth som Jonas köpte till mig i födelsedagspresent eftersom han vet att jag har en crush på david Bowie. Så härlig 80-talsfilm, och vad kan slå fel när det är en glamrockig Bowie som spelar kung över goblinerna och brister ut i sång om vartannat. Helt underbart. Tack älskling <3

Nu blir det slappdags!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Rävfan

Du har fina..bröd ^_^

2009-03-27 @ 23:39:13
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Apan

Nä män gu va söt!

2009-03-31 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0