Löööv me tänder

Idag firar Jonas och jag att vi har varit ihop i 4½år, varit förlovade i 2 år och en försenad alla hjärtans dag. Vi har hyrt två skräckfilmer och köpt lite fika att äta ikväll när vi ser dom. Så har vi köpt god mat som vi ska mysa med.
Idag ska vi inte sitta något framför datorn!... Ehrm.. Alltså inte efter maten i alla fall. Vi tänkte att vi skulle bara ägna oss åt varandra idag, men just nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på, så vi bestämde att vi får börja med mysandet vid middagen. Sen ska det inte bli någon dator eller annan dret! Bara romantik & sentimentalitet. Sådetså.

Häpp!

--

Uppdatering:

Vi klarade att hålla oss ifrån datorerna från ca 14.00-21.30. Men nu ska jag bannemej wowa lite innan läggdas.
Dagen har varit helt underbar förresten. Jag älskar min räv så jävla mycket!

<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack vännen det värmer :D

2009-02-18 @ 15:47:54
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0