Meow

Inatt sov jag grymt dåååligt som alltid, jag svettades och rullade runt, hypokondrikadiserade och såg på någon sketen film som gick på tv( som jag dessutom lyckats råka se 2ggr innan). Så när klockan ringde 08.30 så var det ju liiiite motigt att sega sig ur sängen, så jag låg kvar 45min. Inte bra. Hann inte duscha och fick dra en keps över håret som räddning.
Men min älskade räv körde mig in till staden iallafall, och klockan 09.50 stod jag förvirrad inne på Dansstudion och tittade på alla små 15-16åringar som fnissades och tasslades. Jag har aldrig varit så lycklig över att se ung ut, ingen kollade konstigt på mig trots att jag är 23år och ska börja dansa street, tack vare att jag ser ut som som jag är mellan 15- och 18 år.
Anyways- det var kul, riktigt kul. Och svårt, svårt som in i helvete. Så jag anmälde mig, börjar nästa måndag :| Det kändes i musklerna och jag blev anfådd bara under den halvtimmen, så det ska nog bli bra träning för min förslappade kropp.

Blev trött på hårhelvetet med, sletet och gulvitt med inslag av missfärgningar från pudersminket. Åt helvete med det tänkte jag och är nu en vinrödtott. Eller ja, färgen hette något så flashigt som "noir" eller nåt. Yes.

Va fan WoWar ingen på en lördag för? Har folk liv eller? Argh.

På måndag börjar jag skolan. H J Ä L P !

Kommentarer
Postat av: Kaka

Kul med street! Va det någon slags prova pågång, det du va på, och isf, var hörde du talas om det?



Jag har ju dansat showdance, eller va det heter, vi körde en Britney Spearslåt om och om igen i två månader, men sen jävlar kunde jag dansa! Ja till, "Sometimes" med Brittan iaf.

2009-08-23 @ 09:42:00
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Palle

Ja det var prova på, jag letade upp dansstudior i karlstad och på hemsidan stod det om det :)



Haha jag har också dansat förut, jazzdans när jag var 11 eller nåt. Fast jag var så sjukt dålig att folk skrattade åt mig. Var lite bättre på street iaf tihi

2009-08-23 @ 14:47:06
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0