Wobbwobbwobbli

Min dator har begått självmord. Riktigt sorgligt faktiskt, Prassel trodde att det nog var processorn. Skitsur blev jag, stackars Jonas som behövde vara i närheten av mig då :|
Nu sitter jag på den bärbara och lirar WAR, men kan fan inte bestämma vilken klass jag ska spela, så jag kommer aldrig någon vart. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än, pvp delen är klart bättre än WoW, men pve föredrar jag nog warcraft.

Jag var ute med Leya nyss, i koppel. Hon fungerar helt okej i koppel för att vara katt. Det värsta med att gå ut med katt i koppel är att det jämt ska komma massa folk fram och fråga "men går det verkligen att ha en katt i koppel!?". Örk behöva vara social med främmande människor är inte min favortisysselsättning.
Åter till Leya- Idag satt hon inte bara under en buske och åt gräs heller, hon gick runt till lite olika buskar och lade sig mitt på den öppna jättefarliga gräsmattan. Hon börjar bli modig :P
Lillkatten orkar jag inte gå ut med, hon blir så rädd för minsta ljud. Och dom ska vara rovdjur?

Igår låg jag och älsklingen och tittade på Pans labyrint innan vi somnade (eller ja, han somnade mitt i den). Underbar film. Jäkligt brutal, men det är lite det som gör den så bra. Jag hatar förutsägbara hollywoodfilmer.
Ibland undrar jag om jag är lite väl cynisk och hatisk av mig... Thomas DiLeva kanske kan bota mig.

O'boy är gott.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kostar War förresten?



hehe alltid lika roligt när man vill vara ifred och alla ska komma och ha åsikter eller hälsa. Va sött. Är du ute med henne ofta? :)



Oboy är riktigt gott, speciellt med marshmallows tipsa :)



Jag hoppas det löser sig med datorn.

2008-09-24 @ 17:14:26
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Koala

War kostar 349:- på SIBA :) Billigaste stället jag kunde hitta.



Njae, jag är ute med henne när det är fint väder, eller när jag blir för trött på hennes jamande (hon brukar gnälla en del när hon vill ut)



Mmmmm Oboy med marshmallows är himmelriket, jag måste köpa det och ha i :D



Jodå ska passa på att uppgradera till en bättre processor när jag ändå håller på. Fast skulle vara bra att veta säkert vad som var felet så man inte köper en i onödan.

2008-09-24 @ 17:27:53
Postat av: Evelina

oki men det är ju inte så farligt :) antar att det är som med wow att det är månadsbetalning på det?



hehe va sött ;D



Det tyck ja :D skit härligt att mysa till det lite med varm oboy med marshmallows och bara må :D



Låter klokt, passa på liksom ( typ baa ). Mjo men jag tror det är rätt svårt om man inte har en annan dator att testa på eller lämna in det, ja om man inte kan in i grejerna själv. Men jag tror nog det löser sig :)



Du om du har tråkigt under dagarna och så elelr vill komma ut och göra någe så finns det en "skola" som är gratis och helt frivillig men lite olika sorters kurser och sådant. Är för om man bland annat tycker det är jobbigt med folk och liknande. EBL skolan heter men det är väl mer som en kursverksamhet.. inge betyg eller sådant utan är mer menat som aktivering och liknande. Tänkte mest på om det skulle vara intressant för dig? :)

Dom är väldigt vänliga där och dom 2 som leder det hela har psykolog bakgrunder så dom har förståelse för det mesta och erfarenhet.

Är det intressant så har jag en broschyr som du kan få om du vill :)

Förstår om du inte känner för det men tänkte iaf fråga dig :)

2008-09-24 @ 18:10:38
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Koala

Jo det kostar samma som WoW i månaden ungefär, så man vill ju inte hålla på med båda för då blir det dyrt.



Lät lite intressant med den EBL skolan, fast det låter lite skrämmande med :P

Tar gärna emot broschyren om vi har vägarna förbi er eller så :)

2008-09-24 @ 20:52:15
Postat av: Evelina

ahh hehe jo det är sant det :) man får göra varannan gång typ :D



Jomenvisst, har en lista med de kurser som de har där oxå, dock är ju denna lista inte slutgiltig utan är det något man vill testa på och lära sig och så går det att be om en sådan kurs. Var där på studiebesök här för nån dag sedan så är det något du skulle vilja veta elelr om jag ska berätta någe så bara att hojta till :)

2008-09-25 @ 00:58:29
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0