Mupp

Jag firar inte Fars dag, är jag otacksam? Fast jag skulle väl gjort det om far min ville, men han vill inte ens fira sin födelsedag (fast det gör vi ändå såklart). Jag börjar nog bli gammal, tycker inte om att fira födelsedag längre. Jag vet aldrig vad man ska önska sig, och livet går alldeles för fort fram. Jag har ju inte åstakommit något än, känner mig lite stressad. Eller nej, mycket stressad. Sjukt stressad faktiskt. Måste måste måste skaffa psykolog, körkort, jobb, utbildning, inkomst, vänner.

Allt är jobbigt nu, jag vaknar 7ggr/natt av hjärtklappning och andnöd, så det blir aldrig att jag sover djupt. Det leder till att jag är trött, frusen & darrig på dagarna = värre panik = JAG ORKAR INTE MER!

Ja ungefär så känns det. Örk.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Usch jobbigt :( Har du provat att ta sömntablett? Det finns kanske ngn som inte är så stark som den där andra..

Sen så ska du inte ha panik, tänk på att du är ett år yngre än oss andra. det är vi som ska ha panik. Jag har panik. Jag börjar bli gammal. Du är bara barnet :)

2008-11-09 @ 22:17:07
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Förstår på ett ungefär hur det känns, speciellt det där med paniken.

Önskar jag kunnde komma med något bra tips eller idee men det står tyvärr helt still från min sida. Men jag hoppas och önskar att du mår bättre snart.

2008-11-09 @ 23:42:04
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Palle

Aww vad söta ni är :)

2008-11-10 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0