Ugh

Jag känner helt ärligt att jag inte vill bli så onykter som jag var igår någonsin igen. Det är bara inte värt det. Blev så jävla deprimerad, känns som jag gjort bort mig(jag blir ju så jävla klängig!), försummat Jonas, självförtroendet är sämre än sämst & nu har jag bakfylla värre än någonsin.
Varför lär man sig aldrig när man borde sluta dricka och gå hem och bara mysa?

Har lite festbilder för en gång skull iaf, även om alla är sneda och suddiga. Lägger upp på bdb när jag har orken :)

Du är fan inte dum som tar ett vitt år älskling!
Pöss pöss!

Kommentarer
Postat av: klackan

men vännen!! hag hoppas inte du mår sådär dåligt nu med.. det var skit kul att både du o jonas kom! Hoppas inget dumt hände bara.. säg till i så fall!!!!

2009-05-02 @ 01:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0