Nervös

Idag hade jag tänkt försöka ta mod till mig och åka in på ett Ung Vänster möte. Jag vet inte ens om jag hittar dit så får väl se hur det går. Usch jag hatar att gå ensam och träffa främlingar, det är så läskigt. Men jag ska göra det, om inte annat för att komma över min blyghet lite grann. Man måste ju utsätta sig för obehagliga situationer om man ska lyckas besegra sin rädsla.

Ujuj.
Igår shoppade jag. Det blev lite mer än vad jag hade tänkt:
*2 par jeans (baggy, me love)
*2 par gympaskor
*En klänning
*En t-shirt
*En keps.. Eller ja, såndär som ser lite ut som en lokchaufför keps. Haha, vettefan vad dom heter,
*Örhängen


sån keps!

Wah. Big spender. Nu blir det att hålla i plånboken.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0