Glllrrggglg

Jag fick inte jobbet, vilket inte var någon överraskning direkt. Och psykvården vill inte ta emot mig för "du har ju redan pågående behandling hos vårdcentralen". Men jag kanske vill ha psykiatrisk hjälp inte bara proppa i mig piller era jävla hamstermongon! Så det känns lite motigt nu, milt uttryckt. GAH!

Hur som haver. Jag ska in till staden idag och vara smakråd när Jonas shoppar. Det ska bli trevligt, tycker om att gå på stan med älsklingen. Att det är fint väder gör ju inte saken sämre heller :)


Dagens bra: Sola skiner över Karlstad!

Dagens anus: Min pirecing har svullnat upp en del, jag ser ut som en anka med den näbben jag har nu. Inte överdrivet sexigt.



Nä nu måste jag plugga för jag har försummat matten denna veckan.

pöss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Behöver du prata av dig och så så finns ju iaf.. ehmm.. samtalsakuten tror jag dom heter. Dom ska även ha akuttider och sånt om jag inte minns helt tokigt.



Har du testat på vuxen psyk som är inne i stan?



En stor kram till dig

2009-05-15 @ 14:46:10
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Palle

Tror det var vuxen psyk jag pratade med som inte ville hjälpa mig. Men det svåraste är att hitta rätt psykolog, inte hittat någon som passar mig än.



Tack för tipsen och omtanken :)

2009-05-15 @ 18:39:53
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Evelina

hmmm det lät ju jävligt illa :/

Ja på vuxenpsyk så blir man tilldelad psykolog någolunda efter vilken dag man är född, så man har väl inte allt för mycket om att komma med där.

Men samtalsakuten eller vad det nu heter finns det lite olika att prata med, dock är det väl menat som något mellanting eller vad man ska säga. Men kan ju vara värt ett försök om det är illa.



Men annars kan ju kanske ett personligt ombud vara något. Alltså inte för det psykologiska men som hjälper dig att slåss för din rätt och som söker efter nya lösningar åt dig och så.. och dom kan ju systemen.. Med tanke på hur jobbigt du har det och så tror jag väl att du borde ha rätt till en men jag törs inte lova något.



Det är klart, blir ju orolig för dig. Du är ju min vän så du betyder ju mycket för mig.

2009-05-15 @ 18:59:00
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Kaka

Säg till om det finns något jag kan göra för dig. Måste vara jättejobbigt som du skriver att bara få massa piller utskrivna, och ingen direkt hjälp. Pillrena är ju bara en kortsiktig lösning, vad jag förstår, och inget som håller i längden. Inte kan du käka piller hela livet.. :/

2009-05-15 @ 21:12:55
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Palle

Eve: Tack jag får fortsätta försöka. Kan ju alltid söka mig till privat psykolog, men det blir lätt så mycket onödiga utgifter som min mor får betala utan att jag får den hjälp jag behöver.



Kaka: Jo, dom funkar ju för att lugna mig och göra vardagen enklare, men det tar inte bort problemet. Fint att du bryr dig :)

2009-05-15 @ 22:11:30
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0