Aho!

Igår var jag och Jonas över hos Idan och Skoog tillsammans med Glennefar och Lina. Vi följde inte med ut, och det gjorde inget så ni ska inte ha dåligt samvete. Jag ville inte alls ut just då förstår ni.
Men jag är lite trött på att jag är så känslig. Kände mig allmänt kritiserad för mina kläder, jag tar ju liksom på mig vad jag vill och tänker inte på det där med stil och att man kanske ser ut som en löjlig wannabe. Sen så var det lite kritik för att jag gick på ett Ung Vänster möte, jag vill ju bara utforska lite, i Göteborg var dom riktigt bra och radikala och med mycket högre åldersgrupp. Här var dom dock inget att hänga i julgranen. Personen ville nog inget illa, bara jag som är instabil.
Usch får en såndär känsla att alla bara hatar en ibland. För jävligt att man ska ha så dåligt självförtroende. Bölade halva natten för att jag känner mig ensam och korkad, klumpig & ivägen.

Anyways. Idag var vi över hos Per och Eve lite för att Fribe skulle dra igenom Warhammmer reglerna. Jag känner mig lost och min armé kommer antagligen bli skit, men det blir nog kul! Jag är ju en n00b på det så dom får inte förvänta sig så mycket :)
Sen var vi hos svärmor och satt i solen, Jonas fotade och jag pluggade samt fick vätskebrist och blev yr. Hej panikångest.
Men sen blev det gott grillat och till efterrätt glassbåt, så det har varit en trevlig dag .

Hittade en fyrklöver förresten, Jonas hade suttit och letat jättelänge så hittade jag en direkt. En ganska skabbig sådan dock. Så jag tyckte den inte var nåt och ha och slänge iväg den, sen kom Jonas tillbaka från att ha hämtat kameran och undrade "Vart är fyrklövern!?" "Ehrm... Jag slängde bort den". Sen var han lite bitter, han som tänkt ta kort. Haha, så söt.

Jag längtar hem till mamma :(

Pöss.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Du är skitsnygg och gillar din stil jättemycket! Är lite avundsjuk på de där snygga baggybrallorna du hade igår, jag vill också ha sånna...



Hur kunde du kasta fyrklövern? :O Det är ju jätteovanligt, jag har aldrig hittat ngn i hela mitt liv. Omigod!

2009-05-30 @ 23:20:36
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Förstår på sätt och vis den där känslan kan jag säga, inte för att det gör något bättre men jag vet iaf hur det kan kännas ungefär.

Men det är ingen som hatar dig, även om det den känslan kan krypa på en ofriviiligt ibland ( alltså att man känenr sig hatad ).



Du behöver inte känna så mycket över det med din armé det är rätt många som inte kan speciellt mycket regler. Kan säga att större delen av min armé köpte jag för flera år sedan och köpte dom som såg coola ut, köpte ju främst sådant jag ville måla inte spela med.. Så du behöver inte känna att du är den enda nOOben rörandes detta ;) Och jag tror det kommer gå rätt bra för dig :)



Häftigt med 4klöver :)

2009-05-31 @ 02:06:39
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Klackan

Du är söt!

2009-05-31 @ 17:50:39
Postat av: apan

Va? dissad för dina kläder? vem dissade dig? det var ju görfint! kritik för ung vänster? sa jag nåt konstigt eller varrå? Isåfall skojjade jag säkert. Men du palle, du får börja ta åt dig av det BRA som sägs istället för det dåliga, eller ironiska osv.

och jag tror ingen hatar dig, vi tycker iallafall jättebra om dig! du är mycket rolig och snäll tycker jag. :)

2009-06-01 @ 18:38:46
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Palle

Tack vad snälla ni är, hade en lite dålig dag.



Ida: Du skulle sett denna 4klövdern, den var den skabbigaste! Typ förorenad eller nåt, var nog muterad O.o



Lina: Nej du sa inget fel! Du vet karlar är inte så finkänslig alla gånger, vi tjejer vet ju hur man beter sig! :P

Du är bra söt du :)



Eve: Dumt att man ska behöva tvivla så på sig själv.



Jo läser på om lite olika gubbar nu, men kommer nog delvis köpa saker bara för man tycker dom är coola. Som squigs och fanatics kommer jag köpa mest för att jag tycker dom är charmiga ;)

2009-06-02 @ 00:48:16
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Palle

Klackan: Du är sötast!

2009-06-02 @ 00:49:05
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0