Uhhh vad varmt

Det blev en kort dag på konventet idag, vi körde en omgång biljard och ett skräck-rollspel. Eller ja, det var någon blandning mellan lajv och rollspel, väldigt kul i alla fall. Men värmen tog kål på oss så 18.20 åkte vi hem. Väl hemma tog jag en dusch och sen däckade vi på soffan, sov 1.5-2 timmar, och det var behövligt. Hade tankar om att åka in sen igen, men jag är så slut så det får vara, tittar på Dexter-maraton istället! Synd att det inte var ny säsong dock.
Underbart med sommar, men synd att man ska få huvudvärk och bli totalutmattad.

Imorgon blir det lite konvent och sen Warhammer spel, jag ska spela en match mot Eve och Jonas mot Per. Efter det ser jag inte fram emot måndagen då jag ska städa vår lägenhet som ser ut som kaos nu.
Torsdag ska jag försöka ta mig iväg till SUF men kommer nog inte våga tyvärr.
Fredag är der Arvika.
Veckan därpå åker jag till Göteborg.
Känns ovanligt att ha grejer planerat, men det känns jävligt skönt. Kommer dock sakna Jonas något förfärligt mycket när jag är i Götet.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0