Bleh

Argh diskmaskinen är trasig eller igentäppt eller någonting. Går inte att diska i den, så nu har vi ett BERG med disk som jag ska ta itu med imorgon. Gött...

ARGH!

Har lite panik med, matteprov imorgon och jag kan det inte vidare bra, dessutom kommer jag få ungefär 2 timmars sömn kanske? Om jag har tur iaf. Så hjärnan kommer vara helt mosig :P
Hoppas hoppas hoppas jag får godkänt, vad ska jag annars ta mig till till hösten?



Och för att klaga lite till: Jag har så ont i munnen! Har 5 munsår, 2 som är riktigt stora. Kan knappt kyssa Jonas ens. Och ett munsår ligger liksom under plattan som är på insidan av min piercing på underläppen. så det skaver. Och massa småblåsor på tungan. Men jag misstänker att det är mitt eget fel, har ätit för mycket socker, då brukar min mun säga ifrån genom attt PLÅGA mig. Buääääh!

Tortyr

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0