Slitet fortsätter

Inatt sov jag väldigt dåligt, så att ta sig upp klockan 07.00 var inte alls kul. Så jag sov en trekvart till och blev skitstressad istället. Men till skolan kom jag i alla fall, där var det registrering och gratismackor. Om nom nom.
Sen började föreläsningen, salen var ganska mörk och ämnet kändes ganska så onödigt ("hur pluggar man smart? arbeta i grupp är bra. Djupläs inte vetenskapliga texter på 1000 sidor för då blir du aldrig klar.. " och dyliknande saker som egentligen kändes alldeles för självklara.) Tre timmar var föreläsningen, och jag sov igenom hela. haha, först satt det en kille bredvid mig, men han flyttade sig efter första rasten. Antagligen för att jag ryckte till med ojämna mellanrum, muskelryckningar sådär som man kan få när man håller på att somna. Som tur var så befann vi oss i en sal stor som en aula och jag satt längst bak så föreläsaren märkte nog inte att jag snoosade mig igenom det.
Sen var det bara en massa raster, mer mackor, mer gratis mat, gratis godis. Kändes som allt jag gjorde var att äta och sova, ungefär som hemma. Det blev mer ointeressanta föreläsningar om skolans webbplats m.m. som jag redan visste. Det avslutades med fotografering, som tur var det bara som lärarna ska ha för att känna igen oss, jag var nämligen nyvaken och oduschad. Mums.

Efter föreläsningarna så var det 2½ tim tills nollningen skulle börja, och p.g.a det dåliga vädret skulle det endast bli att se en film tillsammans i ett av klassrummen. Så jag var tråkig igen, ringde Jonas och tvingade honom hämta mig. Sen åkte vi hem till oss och gjorde "en gårdagen".  Dvs åt tacos med Christoffer. Sen blir det nog lite chokladpudding med. Yummie yummie I got food in my tummy.

Imorgon börjar jag 8.15 och går till 17.00. Kommer bli en påfrestande dag. Har även lovat mig själv att vara med på nollningsfesten som ska vara då, nåt suprise-party tydligen. Låter lite läskigt, men nu har jag varit en sån jävla torrboll och bara sagt nej varje gång folk försöker få mig att delta, så imorn ska jag röja. Fredag, Lördag & Söndag är ju ledigt så :D (eller ja, det är nollning egentligen, men Marcoolio och Alcastar? Njaeee jag tror jag skippar det).

Nu känner jag mig pank, har precis betalat hyran och CSN's beslut lyser med sin frånvaro. Dom fick kompleterande papper av mig den 4:e Augusti och skulle fatta ett beslut så fort som möjligt. 22 dagar nu, fan vad fort. Arghhh, jobbigt att inte veta när man får pengarjävlarna.

Har redan panik för första grupparbetet. För fan, kunde man inte få lära känna folk litegrann först iaf?

Ser fram emot imorgon för då är det datorbygge! Joy joy! :D

Pöss

Kommentarer
Postat av: Kaka

Va, gratis mat? Var fick du det ifrån, I too want free foodz!



men asså, dissa Markoolio? va äre för sätt?!

2009-08-26 @ 17:52:46
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Palle

Fick det från cafeét i byggnad 21 \o/, bortskämd blir man!



Ja jag skäms.

2009-08-26 @ 18:47:50
URL: http://wiretrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0