Skolashkolaschkola

Idag hade jag en föreläsning 13.15-16.00, lite allmänt blaha som inte kändes så jättenödvändigt. Sen var det lekdag med nollningen, men jag bestämde mig för att åka och handla emd Jonas & Christoffer istället. Sen åkte vi hem och åt tacos, chokladpudding & såg på lite H.P Lovecraft skräck. Det kändes skönt att bara ta det lungt, det har gått 2 dagar och jag känner mig redan sliten :P
Men imorgon ska jag göra en kraftansträgning och försöka vara med på nollningen fastän jag börjar kl 8.30 på morgonen. Får väl se om jag orkar eller om jag bara driter i det.
Längtar till att plugget börjar ordentligt, med datorbygge och programmering. Ser inte fram emot vårt första inlämningsarbete dock. En rapport om något inom IT-området som ska vara skrivet på "vetenskapligt akademiskt" sätt. Men det värsta är ändå att det ska vara i grupp, jag känner ju inte någon. HYF! Jaja, blir säkert ihopparad med någon dryg person som inte kommer anstränga sig >: Ajm positiv :P

Hade ett intressant samtal med en klasskamrat:
Han: Öhm är du bra på datorer eller så eller?
Jag: Sådär, eller ja ganska. Du då?
Han: HAHA nej det är jag inte.
Jag: Så du har inte programmerat eller nåt sånt antar jag?
Han: Haha nej absolut inte, men jag är intresserad av datorområdet.

Varför har killen valt kursen? Han skulle visserligen inte gå hela programmet utan bara den första kursen och sen plocka lite egna kurser för han tyckte inte om det som ingick i programmet. Men ändå, känns lite skumt att inte vara lite bra på datorer iaf om man vill jobba med det. Om man har intresse brukar man ju lära sig en del.

En kille i klassen har jämt neonrosa t-shirtar på sig. Undra om det är hans kännetecken typ, rosakillen...

Jaha nu blir jag ombedd att högläsa sexnoveller för pojkarna här. PÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0