Första dagen

Jag är så trött och sleten. Dagen har varit upp och ner, först i aulan fick jag panik för att det var så mycket folk (jag klarar inte för stora folkmassor), men det gick över relativt snabbt. Kände mig mest vilsen hela dagen. Höjdpunkterna var namnlekarna, ölstafett och tipspromenad, det var faktiskt ganska kul. Men sen på bunkern började alla supa och bonda, och jag blev utanför blyg och mesig som jag är. Kom bra överens med två killar, men så fort dom inte var där gick jag mest runt och kände mig ensam och osäker. Folk märkte det och tyckte synd om mig, jag hatar det, sluta empatiumgås med mig >:( Tröttheten och psyket gjorde att tårarna kom fastän jag försökte hålla igen, dumma jävla tårkanaler. Gick in på toan och sen stack jag från skiten. Min älskling kom och hämtade mig ända borta vid krp <3
Ser jättemycket fram emot kursen, inte lika mycket emot grupparbete och försöka vara social. Hyf.

Jaja, fullt upp 2 veckor framot iaf med skola och nollning. Sen börjar dansen med. Hejdå fritid - det känns bra.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0