Lätt motvind

Idag var jag på akut psyk efter att ha mått dåligt och haft dödsångest i en månad, somnat 8 på morgonen varje natt och bara varit allmänt utmattad.
Dom gav mig nya och starkare droger, woho, nu så! Hoppas för kung och fosterland att det hjälper. Mer krångliga medecinnamn att hålla reda på dock. Vem kommer på alla namn på mediciner egentligen? Och varför kan dom inte heta lätta och trevliga saker som kul, boll och katt?
Ska åka hem till Göteborg ett tag medan jag byter medicin eftersom det alltid blir sämre innan det blir bättre när man byter/börjar med nya mediciner. Mor ska ta hand om mig och jag ska känna mig som en hjälplös liten unge igen.

Jag älskar våra katter! Nu ligger Cho här i mitt knä med hakan på min arm så jag knappt kan skriva. Hon är så kelsjuk så man undrar ju om hon egentligen är en katt, eller kanske en blodigel? Hon gillar att tugga på fingrar så det lutar mer och mer åt igel hållet. Hur som helst så är hon en jäkligt gosig igel.

Jag är såååå trött idag att jag antagligen skulle kunna lägga ner huvudet på tangentbordet och sova resten av dagen. Men det ska jag inte göra, har fått bättre sömntabletter nu så jag sak hålla mig vaken tills inatt, slänga i mig ett piller och förhoppningsvis somna innan det ens har ljusnat igen!

Rutiner, du måste skaffa rutiner. Så sa han den norska psykdoktorn. Just my luck att få en norsk en också. Fattade inte hälften av vad han sa. Och rutiner? Jag har alltid varit kass på sånt. Jag äter olika tider varje dag, somnar olika tider varje natt och klarar knappt av att ta medicin samma tid varje dag.
SUCK! rörigt.

Tråkigaste inlägget ever.

Pöss



Kommentarer
Postat av: Evelina

Jobbigt att höra. Men jag hoppas det blir bättre med det nya.

2008-09-10 @ 19:04:57
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0