Bluuurgh!

ÅH jag har så tråkigt om dagarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen. En dag för mig är ungefär såhär:
*Går upp seeent (för det finns inget att gå upp till ändå), runt 13.00
*Sminkar mig
*Äter frukost
*Sätter mig vid datorn
*Sitter på tradera och bara stirrar på massa skit
*väntar väntar väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet
*Äter middag
*Pussar Jonas när han kommer hem. Han är trött så vi sitter mest och sitter
*Går och lägger mig tillsammans med Jonas men tittar på dvd till 3-tiden för jag kan inte somna

Nä herregud jag MÅSTE göra något. Till våren blir det Matte C och en distanskurs i Java programmering förhoppningsvis. Helst hade jag velat ha ett jobb.
Jag funderar lite på saker man kan ägna sig åt. "Kanske ska börja sy korsetter?", tänkte jag igår. Verkar ganska komplicerat och tar nog tid. Så det kanske skulle vara en bra tidsdödare.
Helst hade jag velat greja mer i datorn. Var så roligt att pilla med hårdvaran i datorn, men nu finns det inget kvar att göra där... Hm kanske ska ta isär allt och sätta ihop det igen?

Men börja sy är nog inte en sån dum idé ändå. Fast svårt när man har katter som vill gosa hela tiden. Och sen är  jag skitdålig på att sy för jag har inget tålamod (näää vi struntar i att sicksacka kanterna).

MEEP MEEP!
Save me

(Ser på SOS Familj. Om jag vill skaffa barn någon dag så får ni slå mig. Hårt.)

Kommentarer
Postat av: Kaka

Pluspoäng för att du orkar sminka dig varje dag, det gör inte jag, nejnej ^^

2008-10-25 @ 17:36:29
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0