Utmanad

Utmanad av Evelina.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Medarbetare på Bengans Skivbutik
- Telefonist på Taxi Göteborg
- Grafisk designer på Consilium Fire & Gas
-  Kodning av brandalarm (låter flashigare än vad det är) på Consilium med

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Pans Laburinth
- Det levande slottet
- A Clockwork Orange
- Happiness

Fyra städer jag har bott i
- Göteborg
- Karlstad
- Skoghall
- Räknas Partille? :P

Fyra teve-serier jag gärna ser
- House
- Dexter
- Färjan
- Seinfeld

Fyra ställen jag vill åka till
- Grekland
- USA
- England/Skottland/Irland
- Japan

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- Bilddagboken
- Tradera
- Diverse bloggar
- Mitt WoW guilds hemsida - nerd!

Fyra favoriträtter
- Blodig nötstek med pommes & aioli
- Sushi
- Jans lax med potatis & hjortron-/creme fraichésås
- Afrikana (currygryta med kött + ris + tillplock i form av bananer, jordnötter,mandariner)

Fyra ställen där jag trivs
- I min älsklings famn
- Hemma
- Hemma hos mor
- Hemma hos far

Fyra personer jag utmanar
- Tänker inte
- utmana någon,
- cos im a rebell
- baby

Kommentarer
Postat av: Evelina

woho :)

2008-11-15 @ 15:50:12
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0