Living the dream WOAAAH!

Ibland undrar jag vad som är fel med mig. Som när jag vaknade imorse och hade haft världens sjukaste dröm.

Drömmen
Jag var hemma och uttråkad, så jag tänkte förgylla ögonblicket med att se på någon trevlig film. Tydligen så tände jag skitmycket på sälsex. Så jag började titta på diverse sälrullar. Mitt i allt kommer en gammal gumma in i rummet, hon har med sig en sockerkaka. Men hon förklarar att det är inte vilken kaka som helts, hon har nämligen hört att jag är intresserad av sälar.
"Denna kakan är en gammal klenod från 60-talet. Det speciella med de är att om du trycker uppe på den så kommer det spelas upp en sälfilm innuti kakan. Ta väl hand om den, den är dyrbar"
Sen gick tankten och jag tittade ivrigt på filmen i kakan, och sen kunde jag inte låta bli att äta lite av kakan med. När tanten kom tillbaka var allt som fanns kvar av kakklenoden en platt lcd-skärm. Hon blev lite sur.

--

Jaaa.. Sjuk dröm som sagt.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe lite annorlunda ksnke ;)

2008-07-26 @ 17:11:16
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: apan

hahaha!! älskar drömmen!

2008-07-31 @ 07:29:10
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0