Tonight baby

Jag och Jonas har blivit äggoholics, vi äter massa ägg. Ägg ägg ägg ägg är äggligt gott.

Idag har jag gjort storkok. Vi hade 1.8kg nötfärs, så jag gjorde Italiensk köttfärssås som var väldigt flashig och innehöll vin. Sen gjorde vi Skogsvaktarens pasta som är någon köttfärs med massa purjolök +soja & grädde. Så duktig har jag varit. gjorde båda samtridigt så blev lagom stressad, försöka få allt att klaffa tidsmässigt och inte bränna något. Mjah, lyckades okej iaf. Den italienska färsen blev riktigt god :D

Jag _ska_ börja träna nästa gång jag har råd att köpa kort på Friskis & Svettis. Ska ska ska! Om jag inte börjat efter nyår får ni stoppa tamponger i mina näsborrar och sen spruta på vatten.

Det blir Göteborg på Måndag, hade tänkt åka tidigare men SJ hade bestämt sig för att vara tågnazister och lägga in massa jävla byten. Ska vara där nån vecka eller så, och kommer ha en del att göra för en gång skull. Det blir julfirande hos mor, julfirande hos farmor, umgås med systern, intre försumma någon av föräldrarna, försöka vara social med 3 bekanta (får se om man örker med allihop, för alla är såna som vill umgås en hel dag ungefär) också ska man handla alla julklappar förståss. Sen blir det säkert julmarknad på Liseberg med. Jag gissar att när jag ska åka hem kommer åtminstone en person tycka att jag inte spenderat tillräckligt med tid med den.
Ja WoW kan man ju glömma iaf, men jag som vill levla!!! BUH! Dumma jul.

Oh Jonas har en så otroligt underbar arbetskamrat. Hon är så himla rolig och öppen, inte ofta man träffar såna. Så nu känner jag mig fotfarande svartsjuk men samtidigt så tycker jag jättemycket om henne. Den mesta svartsjukan har avtagit nu i alla fall, Jonas är ju kär i mig och jag rä ju bäst.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hoppas du får det riktigt trevligt och en riktigt god jul där borta långt bort i stanien

2008-12-11 @ 17:32:55
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0